مرورگر CCleaner Browser محصول شرکت AVAST

مرورگر جدید CCleaner Browser که توسط سازنده‌ی CCleaner یعنی شرکت Piriform ساخته شده است، یک مرورگر امن و قدرتمند برای ویندوز است که در آن به صورت داخلی جلوی تبلیغات گرفته شده و تنظیمات امنیتی آن رعایت شده است. البته جدیدا شرکت AVAST امتیاز این شرکت را خریداری کرده و تمام نرم‌افزارهای سایت Piriform دیگر متعلق به شرکت AVAST می‌باشد.

دریافت و نصب CCleaner Browser

این مرورگر فعلا در فاز Beta قرار دارد و تنها برای سیستم‌عامل ویندوز ارائه شده است. و از ویندوز ۷ به بعد می‌توانید آن را از سایت سازنده‌ی آن دانلود، نصب و استفاده نمایید.

همانطور که می‌دانید این شرکت کشور ایران را تحریم کرده است و شما نمی‌توانید بدون ابزار رفع تحریم‌ها، آن را نصب و تست نمایید. که برای رفع این مشکل می‌توانید از Windscribe برای رفع تحریم‌ها در مرورگر Chrome استفاده نمایید که به صورت کلی IP سیستم شما را عوض می‌نماید. (در صورتی که در نصب و تنظیمات اولیه نرم‌افزار گذر از تحریم مشکلی داشتید اینجا می‌توانید آموزش تصویری نصب و راه‌اندازی آن را مطالعه نمایید)

 CCleaner Browser

از ویژگی‌های مهم این مرورگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن نرم‌افزار ضد تبلیغات به صورت داخلی و بدون نیاز به نصب افزونه
  • پیش‌فرض HTTPS در دریافت و ارسال اطلاعات به آدرس‌های اینترنتی
  • داشتن حالت Stealth Mode که هیچ رد پایی از شما در سایت‌ها و در کامپیوتر باقی نمی‌گذارد
  • داشتن ابزار Privacy Cleaner به منظور پاک‌سازی اطلاعات مهم مرورگر از روی سیستم‌عامل
  • حجم کم و سبک بودن نسبت به سایر مرورگرها

توجه نمایید که اولین سایت ایرانی و فارسی زبان هستیم که این مرورگر قدرتمند و قوی را با آموزش نصب و دانلود آن قرار می‌دهیم. در صورت کپی و استفاده حتما نام نویسنده و لینک به آن را فراموش نفرمایید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید